Košík je prázdný.

Často kladené otázky


Nákup zboží


Způsob placení


Doručení a osobní odběr


Změna objednávky a další změny


Reklamace


Ostatní


Nákup zboží

Je možné si objednat zboží i jinak než přes objednávkový formulář na stránkách?
Ano, objednávat můžete telefonicky, zasláním emailu nebo jiný dostupný komunikační kanál. Nejlepší je však si zboží objednávat přes objednávkový formulář na internetových stránkách, protože se výrazně sníží pravděpodobnost nějaké chyby při vyřizování Vaší objednávky.
Rád bych si zboží odebral osobně, musím si ho i přes to objednávat přes e-shop?
Ne, pokud si přejete zboží odebrat osobně, není třeba si ho objednat přes intenetový obchod. Můžete nás kontaktovat na tel. čísle 534 009 355 a ověřit si, zda je zboží momentálně skladem. Lepší je však využít internetové objednávky, aby bylo pro Vás zboží rezervované. Jakmile bude zboží připraveno, budeme Vás kontaktovat e-mailem.
Dostanu k zakoupenému zboží daňový doklad?
Ano, ke každému nákupu dostanete vždy daňový doklad, na kterém bude mimo jiné uvedeno: zakoupené zboží, cena a daň z přidané hodnoty. Naše daňové doklady vždy obsahují všechny zákonem stanovené náležitosti.
Dostanu ke zboží záruční list?
Záruční list není u většiny zboží dodáván, avšak u některých produktů (např. mp3 přehrávače a sluchátka Koss) je záruční list součástí balení. V případě, že balení neobsahuje záruční list, záručním listem je daňový doklad od nás.
Proč u některého zboží klesá záruka při nákupu na podnikatelský subjekt?
Díky vstupu ČR do EU začaly i pro naše zákazníky platit mezinárodní záruční podmínky společností, které tuto politiku prosazují. Pokud tedy je na daňovém dokladu uvedeno IČ a/nebo DIČ klesá záruční lhůta na dobu určenou výrobcem. Koncový zákazník má samozřejmě plnou zákonnou záruční lhůtu, tedy minimálně 24 měsíců a jeho práva nejsou nijak dotčena.
Je možné si zboží u Vás jenom prohlédnout?
Ano. I když jsme internetovým obchodem, drtivou většinu zboží máme skladem a je možné si je prohlédnout v naší prodejně v Brně na ulici Čápkova 11.
Mohu vrátit zboží, které jsem si odebral osobně?
V případě osobního odběru je automatické vrácení zboží bez udání důvodu také možné. Pokud si přejete zboží vrátit, kontaktujte nás bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od nákupu).
Mohu vrátit zaslané zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano. Maximálně do 14 dnů od převzetí zboží ho můžete bez udání důvodu vrátit zpět k nám. Toto vrácení je podmíněno splněním ujednání obsažených v obchodních podmínkách.
Je možné si objednat zboží na Slovensko?
Ne. Objednávky pro slovenské zákazníky přijímá naše pobočka na Slovensku na adrese www.kabelmania.sk.

Způsob placení

Chci zaplatit objednané zboží bankovním převodem, jak dlouho to trvá a jak se dozvím, že platba proběhla?
Platba bankovním převodem ve většině případů trvá maximálně 2 pracovní dny od podaní příkazu. O uskutečnění platby se v případě objednávky přes internet dozvíte v systému po přihlášení do uživatelského rozhrání. Pro objednávky zadané jiným způsobem (telefonické objednávky, emailem apod.) nás prosím kontaktujte.
Potřebuji vystavit zálohovou fakturu na mnou objednané zboží, jak mam postupovat?
V tomto případě je třeba, abyste nás o této skutečnosti informoval/a, můžete tak učinit uvedením Vašeho požadavku v poznámce k objednávce, nebo ihned po odeslání objednávky pomocí e-mailu na adresu: obj@kabelmanie.cz. Obratem Vám zašleme zálohovou fakturu ve formátu PDF se všemi náležitostmi. Tuto zálohovou fakturu stačí již jen vytisknout.
Mohu při osobním odběru platit kartou?
Ano, v prodejně i v našem internetovém obchodě můžete platit Vaší platební kartou.

Doručení a osobní odběr

Kolik zaplatím za přepravu?
Viz. ceník přepravného, který se zobrazuje v pravém sloupci našeho internetového obchodu.
Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?
O stavu Vaší objednávky, včetně informace o expedici, se dozvíte po přihlášení do uživatelské sekce na stránkách https://www.kabelmanie.cz nebo na tel. čísle 534 009 355.
Zavolá mi přepravce před dodáním zásilky?
Ano, před dodáním zásilky Vás bude kontaktovat řidič PPL na Vámi uvedeném tel. čísle.
Je možné domluvit přesný čas doručení?
Ano, s řidičem si můžete domluvit přibližný čas předání. Ve vybraných místech probíhá doručování až do 21h.
Co se stane, pokud v době doručení nebudu na uvedené adrese?
V tomto případě Vám přepravce zavolá na mobilní telefon pro dohodnutí jiného termínu dodání nebo zanechá písemnou informaci o uložení zásilky v nejbliším depu, kde si můžete zboží vyzvednout. Zásilka je uložena v depu maximálně 10 kalendářních dní. Poté je odeslána zpět a jsme Vám nuceni účtovat poplatky za přepravu zásilky.
Může za mě převzít objednané zboží jiná osoba?
Ano. Objednané zboží může převzít kdokoliv na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat a bude mít patřičnou hotovost.
Je možné si zboží před převzetím od přepravce prohlédnout případně i vyzkoušet?
Bohužel ne. Zboží je přepravcem dodáváno jako nerozbalený balík, který on musí doručit v neporušeném stavu konečnému příjemci.

Změna objednávky a další změny

Jak mohu stornovat svou objednávku?
Storno objednávky můžete provést emailem nebo telefonicky či jiným dostupným komunikačním kanálem. Vždy prosím uveďte své číslo objednávky. Objednávka se dá stornovat pouze pokud ještě nebyla expedována k Vám.
Potřebuji změnit údaje na vystaveném daňovém dokladu, jak mám postupovat?
Tato změna je možná maximálně měsíc po vystavění daňového dokladu. V tomto případě nás kontaktujte.

Reklamace

Kde mohu uplatnit reklamaci?
Reklamaci můžete uplatnit v autorizovaném servisu výrobce nebo v naší provozovně v Brně na ulici Čápkova 11. Doporučujeme však, abyste případné závady reklamovali u autorizovaných servisů výrobce, předejdete tak zbytečnému zdržení.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vždy záleží na charakteru vady, dostupnosti náhradních součástek a momentální vytíženosti pracovníka. Zákonná lhůta je třicet dní od zahájení reklamace, avšak ve většině případů je reklamace vyřízena mnohem rychleji.

Ostatní

Kdy mohu nakupovat přes Váš internetový obchod?
Otevírací doba internetového obchodu není nijak omezená. Své nákupy můžete uskutečňovat nonstop 24 hodin, ať už se jedná o pracovní den či svátek.

Poslední nákupy

Produkt je skladem - více než 3 ks Kdy zboží dostanu?
Cena včetně DPH: 390 Kč
Cena bez DPH: 322 Kč

Kód zboží: 180082
Výrobce: Power Energy Battery
Záruční doba: 2 roky

Před 1 min.

Koupil zákazník
na prodejně

Odešleme do 3 dnů Kdy zboží dostanu?
Cena včetně DPH: 250 Kč
Cena bez DPH: 207 Kč

Kód zboží: AS4040BAL
Výrobce: Aligator
Záruční doba: 2 roky

Před 45 min.

Koupila firma, Frýdek-Místek

Produkt je skladem 2 ks Kdy zboží dostanu?
Cena včetně DPH: 210 Kč
Cena bez DPH: 174 Kč

Kód zboží: KHDMICRO1
Výrobce: OEM
Záruční doba: 2 roky

Před 52 min.

Koupil zákazník
na prodejně

Produkt je skladem - více než 3 ks Kdy zboží dostanu?
Cena včetně DPH: 470 Kč
Cena bez DPH: 388 Kč

Kód zboží: 180061
Výrobce: Power Energy Battery
Záruční doba: 2 roky

Před 58 min.

Koupila Jana, Kroměříž

Odešleme do 2 dnů Kdy zboží dostanu?
Cena včetně DPH: 1 590 Kč
Cena bez DPH: 1 314 Kč

Kód zboží: 1404-007
Výrobce: CEL-TEC
Záruční doba: 2 roky

Před 1 hod.

Koupil Lubomír, Bílovice nad Svitavou

Produkt je skladem 1 ks Kdy zboží dostanu?
Cena včetně DPH: 190 Kč
Cena bez DPH: 157 Kč

Kód zboží: 35039913
Výrobce: SENCOR
Záruční doba: 2 roky

Před 1 hod.

Koupil zákazník
na prodejně